4/07/2019

Mihin katosin?

Ei postausta pariin kuukauteen, mihin olen kadonnut?


Pakko myöntää että blogiin kirjoittelu tulee valitettavasti jäämään vähemmälle tänä vuonna. Mulla ei juurikaan ole mitään mielekästä postattavaa tai postausideoita ja tuntuu, että blogi junnaa vain paikoillaan. Keskityn nyt siis enemmän YouTuben puoleen. Mutta ennen kaikkia kepparijuttuja keskityn töihin ja sen jälkeen sitten tilareihin.


Kevään aikana olen ratsastanut keppareilla pari kertaa Kht Laurentin kanssa. Tai no, kävinhän mä peräti pari kertaa treenaamassa koulua yksinkin. Teki kyllä hyvää välillä vetää ihan kunnon treenit, ja se tuntuikin pohkeissa pari päivää jälkeenpäin. :D Oon myös tehnyt pari kuvauskeikkaa Kht Laurentin luona, joten myös kepparit pääsi kameran eteen. Näissä kuvissa Laura ratsastaa mun Valegrolla.

Kameran eteen pääsi myös Lauran hevoset Will ja Niilo

Pari isompaa asiaa, jotka vaikuttaa tällä hetkellä siihen aikaan, jota mulla jää kepparihommiin:
-mulla on välillä täysiä työviikkoja, jolloin vapaapäiviä eikä oikein vapaita tuntejakaan viikolla jää
-kolmet valintakokeet alkukesästä, joihin pitäisi alkaa opiskella ja keskittyä. 

Tilaushevosten tekeminen on kepparijutuissa tällä hetkellä etusijalla, joten joudun etsimään lisäaikaa jostain. Näin ollen vähennän blogiin käyttämääni aikaa ja samaten myös kepparien kuvaamiseen ja Instagramiin käyttämääni aikaa. Pääasiassa keskityn siis tilareihin ja myytäviin sekä YouTubeen. Mitään näistä mainitsemistani en ole kuitenkaan lopettamassa, joten ei huolta. :)


Kevään aikana on tosiaan tullut tehtyä tilareita ja välissä olen myös ehtinyt valmistamaan muutamia myytäviä. Kun oli vielä lumet niin kävin pariin otteeseen ottamassa kuvia omista hevosista. Nekin kuvat on tulossa julkaisuun jossain vaiheessa kunhan ehdin ne valmistella.


Paljon on kysytty etenkin Instagramin puolella, että keitä mun tallissa asuu. Tallissa asuu siis tällä hetkellä Tuikku, Jupi, Poju, Nadia, Soaker ja Valegro, eikä yksikään niistä ole lähdössä hetkeen. Sunshinen tosiaan vaihdoin yhteen vanhempaan hevoseeni Perkkuun, jonka siis kunnostin ja myin pois, tästä olikin jo maininta aiemmassa postauksessa. Toki näin minimalistina halu vähentää tallin hevoskatrasta on suuri, mutta sen aika ei ole nyt.


Eipä mulla muuta nyt, yritän keksiä jotain postattavaa ettei blogi täyttyisi pelkästään tilaripostauksista.

Mites teidän kevät on lähtenyt käyntiin?

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti