4/21/2019

Kevätaurinko

Puhuinkin aiemmassa kuulumispostauksessa siitä, että olen käynyt ottamassa omista hepoista kuvia. Tämä tapahtui jo jonkin aikaa sitten, kun maassa oli vielä lunta. Nyt kun katsoo ulos niin missään ei näy edes lumikasoja. Ilma on ihanan keväinen ja aurinkoinen. Toisaalta kevättä oli ilmassa jo näitä kuvia ottaessa - vähintäänkin auringon muodossa.

Olkoon tämä nyt enemmänkin sellainen fiilistelypostaus, en kirjoittele nyt hirveästi mitään, mutta nauttikaa kuvista. :)

Kuvattavina mulla oli tällä kertaa Nadia, Jupi ja Poju. Nadia täyttää tänä vuonna jo viisi, ajatella, sekin on ollut mulla jo pari vuotta. Vastahan se oli pieni varsa ja nyt se on jo suht osaava ratsu. Ollaan muun muassa harjoiteltu pohkeenväistöjä viime ratsastuskerroilla.


Jupi sen sijaan täyttää seitsemän vuotta. Orin kanssa yhteisiä vuosia on jo ihan kivasti takana ja edessäpäin vieläkin enemmän, toivottavasti. Jupi on edelleen mulle se tärkein keppari, aikoinaan koko harrastuksen ydin ja yhä vieläkin sitä. <3


Kahteen edelliseen verrattuna Poju onkin oikea vanhus - tänä vuonna 13 vuotta! Tallin vanhin heppa ja myös kauiten mulla ollut keppari. Vanha ja hieman jo nukkaantunut, mutta silti niin rakas.
Löytyykö teiltäkin tallista niin rakkaita hevosia, että ette voisi kuvitellakaan luopuvanne niistä? Mulle tälläisiä hevosia ovat erityisesti Jupi, Tuikku ja Poju.


Niin joo hyvää (hieman myöhäistä) pääsiäistä!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti