11/17/2017

Minä telkkarissa Saksassa?

Keppihevosharrastus on nyt saanut julkisuutta, erityisesti Hobbyhorse Revolution-leffan takia. Luultavasti tämän takia tasaisesti pitkin vuotta on kyselty, että onko mua haastateltu keppareihin liittyen.  Joten ajattelin summata tähän teille, ja itselleni pieneksi muistilistaksi, mihin kaikkialle mua on haastateltu / mihin musta on tehty juttu.

2016:
-Viime jouluna sain monia hämmästyneitä kysymyksiä, kun oli minusta kuva ja juttu Tube-lehdessä. Eli minusta tehtiin lyhyt juttu Tube-lehden Xmas-julkaisuun. Se, että juuri musta haluttiin tehdä juttu tuli täysin yllätyksenä ja siksi mietin kauan, haluanko "osallistua" siihen. Päädyin kuitenkin hyväksymään tarjouksen, ja vaikken lopuksi ollutkaan tyytyväinen siihen, miten toimittaja oli väännellyt sanomisiani, niin en kuitenkaan ole katunut tätä päätöstä. :D

-Lisäksi mua pyydettiin joulukuussa keppihevosaiheisen opinnäytetyön käyttäjäkyselyyn. Kyseisessä työssä myös käytettiin kuviani. Käyttäjäkysely tehtiin haastattelun tyyppisesti.


Snea ja minä vuoden 2016 Chiaron ihq ykköset-leirillä. Kuva ©Tammatalli Delight.

2017:
-Huhtikuussa minua haastateltiin ja videoitani käytettiin saksalaiseen lastenshow'hun. Kyseinen show näytettiin saksassa tv:ssä ja KiKAn nettisivulla. Tämä jakso ei ainakaan minulle enää netissä näkynyt, mutta jaksossa pyöri niin kuviani kuin videoitani. Tämä taisi olla "virallisin" juttu, mihin olen osallistunut,  sillä piti allekirjoittaa erinäisiä sopimuksia, muun muassa videoiden ja kuvien käyttöoikeuksista ym. 

-Loppukesästä minua haastateltiin brittiläiseen lehteen. Haastattelu tehtiin niin paperi- kun nettiversioon. Harmikseni olen kadottanut sähköpostit kokonaan, niin en muista mihin lehteen tämä tuli, muuten olisin linkannut jutun tänne. -_- Kuitenkaan kyseessä ei ollut kovin iso firma.


Minä ja Dust kesällä Tiikerit riisipellossa-leirillä. Kuva ©Kht Humbley

-En nyt tiedä onko mainitsemisen arvoista, mutta 2017 SM-kisoissa pääsin Team Supernovan kanssa kuvaan nuorisotyön raiteilla-yhdistyksen snapchattiin.

-Lisäksi tänä vuonna paikallisesta lehdestä oltaisiin haluttu tulla tekemään juttu leiristäni (ja minusta), mutta kieltäydyin tarjouksesta.
Joku kuitenkin miettii, miksi kieltäydyin. Syy on se, että en halua tulla tunnetuksi "sinä tyttönä, joka leikkii keppihevosilla", koska se ei pidä paikkaansa. Minä, 18v "aikuinen ihminen" teen näitä käsitöinä ja siinä se.

5 kommenttia:

  1. Anonyymi11/17/2017

    Oi vähän siistiä!! 😍 Tosi hienoa, että olet pääsyt noin pitkälle tämän harrastuksen kanssa 😍

    VastaaPoista
  2. Anonyymi11/18/2017

    Enpä ois uskonut että pääset oikein Saksan telkkariin! :D Sun hevoset on niin hienoja, että niitä kehtaa kyllä näyttää euroopan ulkopuolellakin!

    -shetlanninponi1

    VastaaPoista
  3. Anonyymi11/21/2017

    Anteeksi jos huomautan, mutta Saksakin on ihan Euroopassa :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo niin on, kyllä mä nyt sen tiedän. 😂 Oonko sanonut jotain muuta? 🙈

      Poista
    2. Aivan joo, kommenttisi olikin tarkoitettu edelliselle kommentoijalle. 😂👍🏻

      Poista