12/10/2016

Luukku 10: Huone ja talvitalli


Luukusta 10 paljastuu talvitallin ja huoneen esittely!
Kuvasin sen videolle, mutta toteutan sen myös postauksen muodossa kuvina ja tekstinä :D

 
Linkki videoon

Huone
Pöytä mulla on ikkunan edessä :D Pöydän kaapissa on mm. kynsilakat, laatikoista löytyy kynät, kumit, vihkoja ja kaikenlaista sekalaista. Tosiaan se on peilipöytä, eli ton keskiosan saa auki, sielä on koruja yms.


Kirjahylly, arkku ja mun nurkkani :D Niin ja fursuit Cx 

Hyllyt. Toi vasen puoli on aika sekalainen, mangoja ja kirjoja, sekä keskiosassa hiusjutut, aurinkolasit ja kameran paikka. Oikeella on lasikaapissa mangoja ja pokaalit, jotka oon voittanut kepparikisoista.

Mangoja ja pari kpop- albumia sekä ketut :3 (+marsu oikeella) Niin ja toisen ketun takana kynäteline, jolle ei ole muuta paikkaa (vielä) Cx


Dobermanninen :33

Nurkka, johon oon ton jälkeen lisäillyt vielä pari julistetta ja jouluvalot :D

Talvitalli
Talvitalli on ns. vanhassa keittiössä (huomatkaa leivinuuni), sen takia sielä on lavuaari. Hepoilla on tuola teline, jossa on 16 paikkaa. Samassa huoneessa on myös mun kankaat, langat, ompelukone ja ylipäätään kaikki kepparijutut (lukuunottamatta varusteita, jotka on mun kaapissa). Tuola samassa huoneessa teen myös tilarit ^^

Oon tehnyt tohon telineeseen "väliseinän", eli tällä vasemmalla puolella on tammat ja oikealla orit. Tammoista tosiaan Nita lähtee.

Oreista lähti Affair ja Captain Hook on yhä myynnissä joulumyynnissä ;) Niin ja näiden kuvien ottamishetkellä Tiikeri ei vielä ollut tallissa.

Lankoja :D Gröhöm, toi ei oo nyt noin siisti, koska toin siihen kaikki kepparijutut mun huoneesta :'D Pitäis tässä joku päivä suorittaa perusteellinen joulusiivous tallissa ja samalla koristella se :)

1 kommentti:

  1. Anonyymi12/10/2016

    Tossa sun nurkassa oleva tiikeri, mun veljellä on se sama! :3

    VastaaPoista