9/09/2014

Sata ja Yksi

Tämä on nyt blogini 101. postaus. Teen tästä erikoispostauksen, jossa näette vähän blogini kehitystä kymmenen postauksen välein.



1. - postaus: Alkuhörinät
"Päätin aloittaa blogin kirjoittamisen, johon siis tulee kirjoituksia Andalusialais (PRE)- keppihevosistani. 

Ensimmäinen lause koko blogini historiassa. Aluksi oli siis tarkoituksena vain kirjoittaa Andalusialaisistani, mutta kun talliin rupesi tulemaan muunkin rotuisia hevosia, niin nimikin muuttui.




10. Postaus: Tallipäivä- Kuvapostaus


Kymmenes postaus oli ensimmäinen Tallipäivä- postaus 




20. Postaus: Andalusialaiseni: Michel


Kahdennessakymmenennessä postauksessa aloitin hevosten esittelyt. Ensimmäisenä esittelyvuorossa oli siis Michel, jonka rotuakin olen vielä tuon jälkeen muuttanut. :D Tuohonkin pitäisi jaksaa tehdä lisää osia..




30. Postaus: Wiikonloppu!


Melkoisen normaali ratsastelupostaus, mutta mukana oli silloin entinen kaverini




40. Postaus: Torstain ja Perjantain puuhailut


Jälleen melko normaali päivittelypostaus, kun olin entisen kaverini työnä.




50. Postaus: Ostoksiaaa! + Kysymys


Ostospostaus. Hui kun tuostakin on jo noin kauan! :o




60. Postaus: Paljon vanhoja kaappiponeja myyntiin!


Myyntiin tuli tuolloin vanhoja kaappiponejani, onneksi olen suurimman osan noistakin saanut myytyä :)




70. Postaus: Miten Katatu valmistelee leiriä&Mitä leirille kannattaa ottaa mukaan?


Herranen aika! Eihän tästä nyt oo aikaa... muutakuin jo kaksi kuukautta! :o  Tämä postaus siis tuli ennen tuota viimeistä Kesäleiriä, postaus kertoi siitä, miten minä valmistelen leiriä ja mitä kannattaa ottaa mukkaan keppihevosleirille ;)




80. Postaus: Leirit on nyt leireilty


Kolmannen, eli viimeisen leirin viimeisen päivän postaus.




90. Postaus: Keksi kuvateksti - Kilpailu!




100. Postaus: Mustaa Valkoisella


Sadannessa postauksessa esittellin uusimman hevoseni, eli Tennesseewalker tamman Nougatin. <3 Nougat taisi lisäksi olla sadas keppihevonen, jonka olen tehnyt! :)



NYT Sadan postauksen jälkeen

Miten blogini on muuttunut?
"Blogini on muuttunut todella paljon siitä, mitä se oli alussa. Andalusialaisista kertova blogi on muuttunut sellaiseksi, jonka arkeen kuuluu paljon muitakin hevosia kuin Andalusialaisia. Ennen kuvat olivat pieniä ja käytin ehkä liiankin paljon erikoisia sanoja ja lausekokonaisuudet olivat joskus hieman epäselviä. Myös ulkoasu vaihtui aiemmin aika tiuhaan tahtiin, eikä ollut yhtä nätti kuin nyt. Postausten otsikot ja tekstit ovat muuttuneet kiinnostavemmiksi."


Mitä blogin kirjoittaminen on antanut minulle&mitä se on opettanut minulle?
"Minusta on tullut sosiaalisempi ihminen ja entinen pikkuinen talli, jota kukaan ei tiennyt on muuttunut tunnetummaksi talliksi. Olen myös saanut blogini kautta uusia ystäviä. Opin kirjoittamaan blogia luontevammin kuin alussa, nyt tekstin kirjoittaminen sujuu paljon paremmin. Blogi on antanut minulle uuden mukavan harrastuksen, eli blogin kirjoittamisen. :D"

9 kommenttia:

  1. Mä en ikinä keksi sopivia otsikoita ja teksti mun blogissa on välillä vähän outoa. Mutta toivottavasti tulen yhtä hyväksi bloggaajaksi kuin sinä! :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Nyyhkäys :( Mielikuvitus vaan peliin! ;) Kyllä sä siitä kehityt, jos sä vain haluat! :)

      Poista
  2. Hyvä blogi;) Osaat tehdä nättejä keppihevosia.
    Voitko liittyä blogiini, kun olen liittynyt sinun? Osoite olisi sweethorsedream.blogspot.fi

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos :)
      Sunkin blogi vaikutti ihan kivalta, liityin sinne ;)

      Poista
  3. Hihhih cx Joku on lukenut mun samanmoisen postauksen xPP XD

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Haha, öööh.. Kyllä mä sen silloin luin ku sä teit sen Cx Jääny vissiin jotenki mieleen cx Mut eihän sulla ollu tällei kuvina? :´D xP

      Poista
  4. Jes, vihdoin sain ite tehtyä blogin ja liityttyä sun lukijaks :) <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Jee! :) Mikä sun blogin osote on, liittyisin mäkin sun blogiis sitten ;)

      Poista
    2. Osoite on http://khtravisukka.blogspot.fi/ :)

      Poista