5/29/2018

Uudet hevoset toukokuulta

Kuukauden viimeisiä päiviä taas viedään, aika esitellä myyntihevoset ja tilarit, jotka olen saanut toukokuun aikana valmiiksi. 


1. 
Kerman värisestä wellness-pehmosta tehty poni turpatummennoksella. Harjaksi valikoitui vaaleanruskea 7 veljestä. Tämä oli myyntiponi, joka löysikin kodin lähes heti valmistuttuaan.


2.
Tilari. Mulla on vielä kaksi tilausta työn alla, jotka valmistuu ensi kuun alussa. 
Tämä hevonen on tummanruskeaa fleeceä "vapaat kädet"-merkillä ja tummennoksilla. Harja on vaaleanruskeaa Keloa. Mielestäni tästä tuli kivan näköinen. :3



3.
Kirahvi -mikrovelboasta valmistettu miniponi. Myyntiin tehty, ja on yhä myynnissä


4.
Punertavasta terracottasta tehty myyntihevonen, joka löytyy yhä myynnistä. Harja on punaista Prontoa. Merkkinä tähtipiirto. Mielestäni muistuttaa hieman suokkia, joten voisi olla rodultaan suomenhevonen, jos ostajalle sopii. :D


5.
Musta karvakankainen tilari. Harja 17cm pitkä, mustasta Isoveljestä. Myös tällä on tähtipiirto, kuten tuolla terracotta-hevosella.
Olen alkanut tekemään myös karvakangashevosille huovasta silmät, ennen tein ne tekonahasta, mutta pienillä muutoksilla sain huopasilmät toimimaan myös karvakankaalla.


6.
"Myyntimini", tämän kuukauden viimeinen hevonen. Kankaana fleece; punainen terracotta ja valkoinen. Harjassa käytin punaista Prontoa ja valkoista Naavaa. Yhä myynnissä. Tämän myötä myös tuo punainen terracotta -fleece loppui, joten se poistuu tilausvalikoimasta.


Kommentoi alle lempparisi! :)

7 kommenttia:

  1. Anonyymi5/29/2018

    5 oli mun lemppari. Mulla on 3 kepparia

    VastaaPoista
  2. Anonyymi6/01/2018

    1, 5 ja 6 oli mun lemppareita :3! Tosi söpöjä <3!
    ~Iitu

    VastaaPoista
  3. Moi! Sain sulta uutta intoa jatkaa mun yhtä keskeneräistä heppaa sitä kun ei oo vielä ees ommeltu loppuunxdd kyseessä on siis mun eka 3 palainen keppari josta on näköjään tulossa joku ratsuponi😁 vois joskus kokeilla jotai miniponi-yksisatvista?🤔🦄

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiva kuulla :33
      Mulla on joskus ollut yksisarvinen miniponi! 😄 Minit on kyllä kivoja maskotteja.

      Poista
  4. Anonyymi7/14/2018

    4 ja 5 ovat aivan ihania!

    VastaaPoista