1/01/2017

HAPPY NEW YEAR!


Eilen käytiin Seinäjoella katsomassa ilotulitusta, itse ei olla raketteja ammuttu enää moneen vuoteen. Kotona meillä oli tähtissadetikkuja. :) 
Kuka teistä ampui raketteja? :)


Mulle vuosi 2016 oli varmasti yksi vaikeimmista, mutta samalla myös yksi ihanimmista. 
Kesän leirit oli mieleenpainuvia ja niillä oli tosi mukavaa porukkaa! Kiitos vielä tuhannesti kaikille leiriläisille. <3  
Viime vuonna vietin aikaa niin uusien kuin vanhojen kavereiden kanssa, tein vajaa 50 keppihevosta ja kehityin niiden tekemisessä huimasti. Opin tosi paljon uutta, annoin paljon tälle harrastukselle ja sain siltä paljon. 
Kiitos kaikille ihannille ihmisille, jotka oli enemmän tai vähemmän mukana mun vuodessa, kiitos myös kaikille, jotka mua jaksaa seurata! :)
Tehdään yhdessä vuodesta 2017 vielä parempi.
Hyvää uuttavuotta 2017! <3

6 kommenttia:

  1. Mä oon lukenut sun postauksia koko vuoden ja tuntuu, että aika meni kyllä hirveen nopeesti!
    Hyvää uutta vuotta 2017! <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ihanaa, että oot jaksanut lukea. <3 Kiitos myös siitä, että oot kommentoinut usein. :)
      Jep, mustakin tuntuu, että aika meni hirmu nopeesti!

      Poista
  2. Sain tiedon susta vasta joulukuusta ja vaikutat todella mukavalta ja haluaisin kovasti päästä leirillesi hyvää uutta vuotta!💖

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos :3 Leiri-infot tulee tässä joskus keväällä sitten. :)

      Poista
  3. Anonyymi1/02/2017

    Mä oon liittynyt just tosta lukemaan tätä sun blogia, mutta hyvä on! Meillä ei ammuttu raketteja.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiva että tykkäät ja kiitos että liityit lukijaksi! :)

      Poista