4/27/2017

Spring Cup

Lauantaina 23.4. oli Spring Cup, jossa starttasi mun kisakausi. Tänä vuonna on tarkoituksena käydä vain muutamissa kisoissa. Spring Cup oli tähän mennessä osallistujamäärältään suurin kisa, joissa olin ollut, osallistujia taisi olla yli 30. Oli kivaa siis välillä päästä vähän suurempiinkin kisoihin! :D

Kuvat (c) minä, Kht Dominion, Kht Laurent ja keitäs niitä nyt olikaan :'D




Kisahevosina mulla oli esteillä Jupi ja kürissa Tiikeri. 
Sijoituttiin Jupin kanssa kaikissa luokissa. Esteluokista kahdessa tultiin toisiksi, kaksi voitettiin (ainakin korkein luokka (60-80cm?)) ja yhdestä saatiin tsemppari-palkinto. 
Kürissa sijoituttiin Tiikerin kanssa toisiksi.
Kyllä jalat huusi tämän jälkeen hoosiannaa, vielä monen päivän päästäkin sattui sattui. >:/






Myytävää mulla oli reilusti mukana, nyt kun tuli omien hevosten varusteet käytyä läpi, niin paljon varusteita meni myyntiin. Mulla oli mukana myytävänä myös yksi miniponi ja kynäkeppari, ne molemmat menivät kaupaksi. Yhteensä myyntiä tuli vajaat 40€. Tyytyväinen tähän olen, oletin, että myynti tulee olemaan noin 20€, joten yllätyin positiivisesti. :D Pääsinpäs muutamista varusteista jo nyt eroon. Tosiaan varusteita tulee myyntiin vasta leireille, mutta toki jos kisaamaan olen menossa ennen leirejä niin sitten otan niihinkin myytävää. :D

Kivat kisat oli kaikin puolin, kiitos järjestäjille ja muille kisaajille! :3




Huomenna aamusta olisi lähtö kohti Tikkurilaa, mennään sinne Kht Alightin kanssa. Mut näkee kadunvaltauksessa ja sm-kisoissa Dustin kanssa, tulkaa ihmeessä moikkaamaan jos bongaatte mut! :)

Jos joku ei jo huomannut, niin leiri-info tuli pari päivää sitten! :)

9 kommenttia:

  1. Anonyymi4/28/2017

    Kiva postaus! Kisaatko sm-kisoisa, myytkö vai ihanko katselet? :D

    -shetlanninponi1

    VastaaPoista
  2. Anonyymi4/29/2017

    Sun hepat on ihania mutta meillä olis tulossa cmv maastoestekisat 5.7.2017😊 lisää KHT Christianin blogissa

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos <3
      Missähän nää kisat pidetään? :'D

      Poista
    2. Oon toinen kisojen järjestäjä mutta siis ne on muuralassa osoite: teirinpiha. Voit siis vaikka vilkaista lisää tietoa sieltä blogista :)

      Poista
    3. Sori tää säätö mutta kisojen infon löytää hakusanalla KHT Christian: kisat😉

      Poista
  3. Anonyymi4/29/2017

    Sun hepat on ihania mutta meillä olis tulossa cmv maastoestekisat7.5.2017 tervetuloa lisää KHT Christian

    VastaaPoista
  4. Anonyymi4/29/2017

    5/5☺

    VastaaPoista