4/04/2015

Hyvää pääsiäistä!

Älkääs toki unohtako edellistä postausta ;)

Pääsiäinen on täälä jälleen! Cx Käytiin Snean ja Captain Hookin kanssa ottamassa pääsiäiskuvia ihan vaan teitä varten ;)
Kulissien takana; Leoooo >:D

Tämän päivän ohjelmassa on ratsastaa pari hevosta, lähteä illalla perinteiselle kokkokierrokselle ja syödä karkkia :D Mitenkäs teidän päivä kuluu? :)

Entäpä kävittekö virpomassa? Mä en käynyt tänävuonna olleskaan. :D

Hyvää pääsiäistä! Syökää  paljon karkkeja ja viettäkää mukava päivä! :D

9 kommenttia:

  1. Sulla on oikeen kiva blogi :). Kiitti kun liityit mun blogiin lukijaks, mä taidan nyt liittyy sun blogiin kun tää vaikuttaa ihan mielenkiintoselta blogilta :) Eli sait lukijan :D

    VastaaPoista
  2. Kivoja kuvia!
    Hyvää pääsiäistä sinullekin

    VastaaPoista
  3. Anonyymi4/04/2015

    Hyvää pääsiäistä! :D

    VastaaPoista
  4. Anonyymi4/05/2015

    Aww Leo <3 Mun pitää muuten kysyä vanhemmilta niistä leireistä, kun olis tosi kiva tulla :) Pitää kuitenkin kattoa kun asutaan niin kaukana.

    VastaaPoista
  5. Anonyymi4/06/2015

    Ootko kiinnostunut ostamaan keppihevosta?
    Mulla on kolme myynnissä!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. En etsi nyt talliini lisää hevosia, niitä kun on jo tarpeeksi :D

      Poista