5/25/2014

Varusteita ja miniponi

Haha, ette ikinä arvaa, millasen hepan mä tein! Tai no... Ehkä arvaattekin, koska jo otsikossakin lukee, eli miniponi. ;)
 
 Tämmönen pikkunen.. .ja voikukkia :D

 Muutaman kerran tätä kuvaa katsottuani se alkoi tuntua niin hulvattoman hauskalta, joten se päätyi myös blogiini. Tuolla keinussa on minikokoinen keppihevonen, eikä sen keppiäkään huomaa heti. :D

 Mikä on tämä pieni otus? Simban piti ruveta leikkimäänkin sillä, noh saipahan ainakin leikkikaverin, tosin se ei elä. Cx

 -Eiks ookki pieni, vähä niinku ne mun pennut, sanoo Täplä. :D
Tämän miniotuksen nimeksi tuli Caballito Criatura ja se on joku miniatyyri tamma.
 
 
Sitten niihin varusteisiin, joita onkin viikon aikana tullut tehtyä aikasta monia:
 Blackielle tien tälläset ihan simppelit hissikuolaimelliset suitset. Niihin ehkä voisi tehdä vielä jotain lisäyksiä, jos jaksaisi :D

 Captain Hook (keksin sille vihdoinkin nimen!) sai valkoisen riimun, jossa on niskassa ja turvalla musta nahkapehmuste. Tein tuolle myös mustavalkoisen riimunnarun.

 Nössölle sain vihdoinkin tetyä suitset! Ne ovat Flower Bridlesit, joissa on turvalla ja turvan alla nahkapehmuste.
 
 Merihevoselle (juu, se on sen pitkä kutsumanimi Cx) Tein riimun ja riimunnarun. Tai no, tuo riimunnaruhan oli ennen ohjina Ruken vanhoissa suitsissa..
 
 Rosebriarillekin olen vihdoin saanut suitset tehtyä, tuollaiset, joissa otsapanta ja turpahihna on punottua narua/lankaa ja kuolaimina on kolmirenkainen olympiakuolain/pessoa.
 
 
Onhan tässä sitten aikasta ahkerasti tullut myös ratsastettua, eniten on hypätty esteitä. Nilkkakin on sallinut minun hypätä jopa 110cm esteitä Jupilla! Oon niin iloinen, onneksi tuo nilkka rupeaa vihdoinkin parantumaan kunnolla. :) 
Pitääpi kai vielä kertoa, mitä tänään sitten tehtiin. Petra tupsahti meille ja mentiin sitten heti hyppäämään (taas). :D Tuossa ruohokentällä, jonka oikein aitasinkin on erittäin hyvä hypätä! :)
 Mää hyppäsin tasajalkaa xD

 Kumarrus.. Mitä ihmettä? Cx

 Tämä nyt alkaa jo näyttämään esteratsastukselta, toisin kuin nuo kaksi aiempaa kuvaa. :D
Ratsunani oli siis Nössö ja Petralla taas Capu.
 
Seuraavana käytiin maastoilemassa ja uittamassa hevosia.
 Minä ja Rosebriar. :)

 Kahlailua. Minen tälläkertaa mennyt uimaan, koska oli kylmempi sää ku viimmeksi+ei ollut uikkareita päällä ja en olis jaksanut ottaa tuota Idealäsidettä pois jalasta (se oli tukemassa nilkkaa)

 Ravailua pusikossa. Mä häippäsin tuolta uimapaikalta ja Petra monet kerrat sielä huhuuli ku minä rämmin tuol pusikossa. Cx
 
 
Ensi kertaan, Heippa kaikki rakkaat lukijat! ;)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti