5/02/2022

Missä uudet hepat?

 Heipä hei!

Multa on tultu jo useamman kerran kyselemään, että miksei uusia myyntiheppoja tule, ja milloin niitä sitten oikein tulee?

Taisinkin jossain jo mainita, että olen ollut työharjoittelussa Pääsiäisen jälkeiseltä viikolta lähtien. Kyseessä on Agrologikoulutukseeni kuuluva erikoistumisharjoittelu, ja työpaikkani on Etelä-Karjalassa, kun taas kotini on Etelä-Pohjanmaalla (matkaa tässä välillä on vajaa 400 kilometriä, joten pelkkä viikonloppuvapaa ei riitä siihen että ehdin käydä Pohjanmaalla). Mulla on kaikki kepparimateriaalit tietenkin kotona, ja koska töissä ei jää paljon ylimääräistä aikaa (teen kaksiosaista työpäivää), keskityn mieluummin täällä tilauskeppareiden tekemiseen. Näin ei tarvitse raahata kaikkia kankaita jne materiaaleja tänne.

Eli toisin sanoen, varmin tapa saada multa tällä hetkellä heppa, on tilata tilari. Tällä hetkellä myynnissä on vain yksi keppari, vuonis, jonka hintaa on laskettu jonkin verran alkuperäisestä. Toki tarkoitukseni on kesän aikana mahdollisuuksien mukaan tehdä muutamia myyntiheppoja, silloin kun jonossa ei ole tilareita tai jos mulla on pidempiä vapaita.


Viimeisen myyntihepan tein huhtikuun alussa, ja se on sittemmin jo myyty. Tässä pari kuvaa siitä:


Hyvää alkanutta Toukokuuta jokaiselle! :)

3 kommenttia:

  1. Anonyymi5/16/2022

    Moikka! Onkohan heijastava y-rintaremmi vielä myynnissä? Aattelin varmistaa.
    Ja voisitko joskus tehdä korvahuppu tutoriaalin ( vai onko jossain postauksessa jo tehty ), koska en löydä hyvää ohjetta mistään... kun oot muutenkin niin hyvä tekee kaikkii juttui keppareille :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kyllä se on. :) Kaikki myytävät löytyy ajankohtaisesti Myytävät -sivulta, ja heti jos joku aikoo ostaa tuotteen, poistan sen sivulta tai laitan perään Varattu -tekstin.
      Multa löytyy korvahupun ohje videolta: https://www.youtube.com/watch?v=dltKUycsdeY&t=1s :)

      Poista
    2. Anonyymi8/29/2022

      Ihana keppihevonen olen harrastanut keppihevosia 2 vuotta minulla on 6 keppihevosta olisin kiinostunut ostamaan tämän keppihevosen mutta että minun äiti ostaisi tämän minulle

      Poista