5/11/2016

Äkkilähtö Akaalle

Edellisenä Torstaina hyppäsin junaan kohti Toijalaa vain reilun päivän varoitusajalla. Helatorstain takia kun saatiin pidempi viikonloppu, niin menin sitten Vinkun (tammatallidelight) ja Maatepin (tammatalliskydancer) luo.
Kuvassa Gribba, jonka Vinku on ostanut vähän aikaa sitten (ei suoraan multa)

Huomatkaa sateenkaarta oksentavat Vinku ja Maateppi xD

Ensin mentiin Maatepin luo yöksi. Aluksi täytettiin (tai siis mä vaan kattoin kun ne täytti) heppoja, jotka mä myin ja olin tehnyt tilareina noille. Sen jälkeen mentiin hetkeksi aikaa hyppimään esteitä.

Mukanani mulla oli Kingi.


Niin, itekki tosiaan ratsastelin kameran takana "kököttämisen" sijaan Cx

Kesken hyppimisen vietiin hepat sisälle ja Vinku ja Maateppi raahas mut autoon. Sitten mun silmät sidottiin ja seuraavaksi olinkin Funparkissa! :D Ne ei ollu hiiskunu mulle sanaakaan siitä Cx Käytiin sielä sitte parissa laitteessa ja mentiin sit Ideaparkkiin shoppailemaan. (p.s. mä en vieläkään oo pahoillani siitä, että raahasin niitä vaatekauppoihin xD)

Ideaparkista tultuamme mentiin maastoilemaan. Musse- koira tuli mukaan :3 (Huomatkaa Vinkun ilme xD)

Liskon myin Vinkulle ja Fasun Maatepille. Tiedän, että tää tuli täytenä yllätyksenä suurimmalle osalle, mutta en ite tee enää niillä mitään, joten parempi myydä ne. (lisää tallini asukkaita tulee leireille myyntiin sitten)

Perjantaina lähdettiin hyvin aamusta lenkille. Kuvassa Vinkun vauva-Omar :3

(yh, huono kuvakulma) Maatepille tilarina tekemäni Dumle.



Tehtiin ihan liian pitkä lenkki, johon meni lähemmäs puolitoista tuntia :´D

Paljain varpain :3

Mentiin hetkeksi noiden koululle puun varjoon lepäilemään ennenkuin lähdettiin kohti Maatepin kotia Cx

Päivemmällä mentiin Vinkun työ. Käytiin maastossa, tälläkertaa mulla oli mukanani Vinkun heppa (en vieläkään muista onko tää Sunrise vai Sunset x´D)


Vinkun heppasia + Dumle. :3 Niin, Perkkunenkin (Happy Little Pearl, oikealla) asustelee myös Vinkun luona :3)

Illemmalla käytiin kahlailemassa lammella







Kinkkinen :3

"Kaulanaruilua"

Illalla kateltiin Hopeanuolta Vinkun isosiskon (joka oli Vaasassa xc) huoneessa Cx

Lauantaina ratsastelin pitkäsätä aikaa oikealla hepalla. Käpsyttelin tuolla suokilla ilman satulaa riimulla :3

Sitten lähettiin vielä maastoilemaan

Kingi sai olla hetkisen ilman varusteita :3

-Huii, pääkallo, t. Lisko ja Perkku 

Laavun katolla xD

Kingi tahtoo kivan sinisen jutun mukaan :3

Vinku löysi uuden hienon hevosen. Kadehdin aivan xD

Sitten tehtiin varusteita. Tein Kingille kaksoisturparemmillisiä

Sain Vinkulta tollasen ylisöpön Jupin kuvan :3 (sen voi laittaa esim. koruksi)

Vinku tekee Perkulle suitsia :3

Sitten tulikin mun aika lähteä kotiinpäin. Oli kyllä taas ihan huippukivaa! <3 Seuraavan kerran nähdäänkin Vinkun ja Maatepin kanssa sitten leirillä (joka on jo ens kuussa! :O)

Ostokset Ideaparkista (lähinnä Sinellistä): niittejä, värillisiä hakaneuloa, nylonnauhaa, rinkuloita, lukkoja ja violettia strassimattoa. Vinkulta sain noita koriste"nauhoja"

17 kommenttia:

  1. Kht Sulosointu5/11/2016

    Tosi kivan näköistä:3
    Täällä on kuin kesä!
    Onko siel??

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Nooh, tänään on ollut +11, joten en nyt sanois, että täälä ois kesä 😂

      Poista
  2. ♥♥♥♥ Toivoinkin tätä postausta. :3333 EIIIIIIH TOI MUN ILME TOSSA YHESSÄ KUVASSA xDDDDDD "Lauantaina ratsastelin PITKÄSÄTÄ aikaa oikealla hepalla." xD You must to be sorry vaatekkauppojen takia. >>>:::::CCCCC Se oli kärsimystä ;_____; Ja olisit saanut ton mun hienon uuden kepparin jos olisit pyytänyt. :D Paisti että siltä katkes pää. xDD Ja toi ponpon millä sä menit on SunRISE xD





    Oli äärettömän ihanaa kun kävit ja siedät meitieitä. ♥ Oot mun elämä. ♥

    VastaaPoista
  3. Ps. Kiitosta vaan kun tartutit muhun koopopin xD *ahmii koopoppareita*

    VastaaPoista
  4. Sullahan oli kivaa;)

    VastaaPoista
  5. Sullahan oli kivaa;)

    VastaaPoista
  6. Anonyymi5/12/2016

    Eii!! MIKSI SÄ MYIT FASUN!! SE OLI PARAS EIIIII!
    NYYHHHHH! MÄ ITKEN TÄÄLLÄ NYT FASU OLI PARAS YHYY MÄ EN KESTÄ!!!!! OON SULLE IKUSESTI VIHANEN! ÄÄÄÄÄÄÄ

    VastaaPoista
  7. Ei vitsi. Vähän ois muute matavaa nähä sut joskus ku tuut Akaalle, kosk ite asun Vesilahes ihan siin lähellä xD

    VastaaPoista
  8. VOI EIIIIIII RAKKAIN FASUSENI MYYTIIN 😭😭💔💔💔 no ainaki sai hyvän kodin :'( *snif* mut sulla hän oli hauskaa ☺

    VastaaPoista
  9. Ja ketkä muut sun asukkaat tulee myyntiin?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Sen näkee sit leirillä ;) Ja kotisivuille saattaa tulla jotain, että ketkä myyn

      Poista
  10. Et sitte myy Jupia, Dustia ja Spectrea, koska he ovat mun lemppareita, kun Fasu muuti pois :(

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Jupia en koskaan myy. Enkä Dustia, ainakaan tänä vuonna, enkä Spectreäkään todennäköisesti ;)

      Poista
    2. Aah, nyt mua ei enään pelota :D

      Poista
  11. Anonyymi5/15/2016

    Ihana postaus!
    - Kht Horseland, Vilma

    VastaaPoista
  12. Anonyymi5/16/2016

    Tosi kiva postaus!

    VastaaPoista