6/19/2015

Hus hus talviturkki!

Toissapäivänä oli oikein ihana kesäinen päivä, vaikkei niin lämmin ollutkaan. Ratsastin peräti viisi hevosta! :D

Omenapuussa on nyt ihanat kukat, joten käytiin Pojun kanssa ottamassa kuvia :3

Kun aurinkokin paistoi niin otettiin kuvia tossa pusikossakin, koska aurinko näkyi niin kivasti lehtien takaa :3


 Keskipäivällä lähdettiin Fasun kanssa maastoon. Käytiin samalla kahlailemassa ja mä heitin talviturkin pois :D
Heti kun saavuttiin uimapaikalle aurinko meni pilveen >:/ No, onneksi se alkoi pian taas paistamaan x)

Ensin testattiin, miten kylmää vesi oli. No kylmäähän se, mutta koska en antanut sen haitata laisinkaan, niin ei edes tullut kylmä :D


Fasu: "Mitäs tää juttu on?"

Vedellä oli niin kivaa loiskia x)

Sitte mä kävin pari kertaa uimassa xD Kestihän siinä toki hetki ennenkuin pääsi tonne veteen :´D

Uimisen jälkeen loikittiin tuon puun yli hetken. Ton puun olin siirtänyt tohon aikasemmin tässä kuussa kun kävin maastoilemassa samaisessa paikassa. 

Jonkinnäköistä kouluvääntöäkin _yritettiin_ mennä

Fasun mielipide kouluratsastuksesta xD "Hei nyt ollaan maastossa, et nyt viittis!"

Höpötinlöpötin xD

Fasuinen :3

"Katos, oksa, terve!"

"Mä näytän sulle, kuka on pomo!" >:D

"Lisää oksia" :D

"Hus hus, menkääs kauemmas"

Näin sitä lennetään! xD

Tutkaillaampas kasvillisuutta vähän tarkemmin.. Hmm.. ruohoa, voikukkia, leinikkejä, mikähän tääki on?.. xD

Lisää kivoja maastoesteitä :D

Sitten kotiinpäin :D Oltiin tuola kahlailemassa ja uimassa peräti tunti :D

Kukas muu on käynyt uimassa tai kahlailemassa? :D

Kuulemisiin (tai miten sen nyt pitäis sanoa.. lukemisiin tai kirjoittelemisiin, tai ihan miten vaan)! :D

12 kommenttia:

  1. Mä en oo käyny. Hui,eikö toi vesi oo kylmää?:o
    mut hyvä postaus,ja hienoja kuvia.;)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. No olihan se kylmää, mutta en antanu sen haitata xD
      Kiitos :D

      Poista
  2. Anonyymi6/19/2015

    Ihana blogi ja kiva postaus :)
    Ja ihana Fasu
    Ootko tehny Fasun itse?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kitosta :3
      Ja en oo tehny Fasua ite, mutta mun kaavalla se on tehty :)

      Poista
  3. Kiva postaus, Fasu on supersöpö :3 ♥ En oo vielä käyny kahlailemassa, on niin hyisen kylmää! :D

    VastaaPoista
  4. Oon käynyt uimassa tän kuun alussa. :) ihana postaus jälleen!

    VastaaPoista
  5. Heitin talviturkin eilen oli kylmää mutta selvisin xD
    P.S en tiiä että tuliko tää viesti jo aijemmin

    VastaaPoista
  6. Anonyymi6/22/2015

    Ihana Fasu♥ Mä heitin talvi-turkin vasta mökillä 18.6 . :'D

    VastaaPoista
  7. Anonyymi6/23/2015

    Ihana blogi! Mä oon kerenny käydä vaan uittamassa oikeita hevosia... :D

    VastaaPoista
  8. Anonyymi6/23/2015

    Talviturkin heitin pari viikkoa sitten, mutta mökillä on korkeimmillaan ollut vesi 19°C. ;)

    ~Minttu, Kht Kissanminttu

    VastaaPoista
  9. Jensku6/30/2015

    Kiva postaus, vesi näytti hurjan kylmältä! :D Mä heitin talviturkin 22.6 ratsastusleirillä :) Ja sen jälkeen kävin kyllä toissapäivänäkin uimassa, kepparileiriporukan kans tosin :3

    VastaaPoista
  10. Anonyymi7/02/2015

    Kiva postaus ;D Itse heitin talviturkin jo vappuna :)

    VastaaPoista