8/07/2014

Maailma on avoin unelmille

Huomenna alkaa koulu, mutta onneksi sitten onkin heti viikonlopu. :D  Aion jälleen suoriutua kunnialla luokan läpi. Viimeinen luokka yläkoulussa, yhdeksäs luokka. Kohdallani kunnialla läpi tarkoittaa sitä, että läksyt tehdään, mutta niille tuhrataan aikaa korkeintaan 10 minuuttia, kaikki tavarat on mukana, en myöhästele, viittaan silloin tällöin tunnilla ja olen muille kiltti. Ainakin minun kohdalla nuo on erittäin helppo toteuttaa. :D
Ehkei mun kuitenkaan pitänyt vain koulusta puhua? Ei pitänytkään. Mun piti puhua vähän tuosta otsikon aiheesta jollain tavalla.






Millaista on laukata pitkin peltoja auringonlaskuun asti hyvän ystävän kanssa.

Katsoa maailmaa uusin silmin.


Jääden hetkeen.


Ajat muuttuvat, ja minä muutun niiden mukana.

Uusia ystäviä tulee ja menee, mutta niitä ei koskaan voi unohtaa

On tullut aika sanoa hyvästi...

...tälle.


Tämä sekasorto saa nyt loppua, en jaksa enää.  

Draamanäytelmä seis! :D Aion siis myydä keppihevosiani, kyllä olet oikeassa. Myyn vähintäänkin puolet, ne jotka vain seisovat nurkissa, ne joita en yksinkertaisesti enää tarvitse. Parhaimmillaan minulla on ollut liki 60 keppihevosta, jonka olen jo saanut kutistettua 45: teen ja siitä jatkan vielä, kunnes minulla on korkeintaan 20 keppihevosta. 


Vihdoin minulla on unelma, tavoite jota tavoittelen- pienempi talli, vähemmän keppihevosia. Haluaisin jotenkin järjellisesti ratsastella kaikilla tasapuolisemmin kuin nyt, en niin, että joillain menen joka päivä ja toisilla on puolen vuoden taukoa jatkuvasti...

En ainoastaan myy hevosiani, vaan myös vaihdan niitä, koska haluan päästä niistä eroon.
Blogin Myynti&Vaihto- kohdasta löydät myytäviä ja lisää kotisivuiltamme: khtchiaro.suntuubi.com

-Pienistä asioista kannattaa pitää kiinni, ne voivat toteutua.

Tämä on minun unelmani, mikä on sinun unelmasi?

13 kommenttia:

  1. Unelmia on minulla aivan liian monta, niitä ei voi kutistaa pariin lauseeseen.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Huiii 8D Mulla taas ei juurikaan oo muita unelmia. :D :p

      Poista
  2. xDDD Kauheesti noit heppoi... itekki oon myymäs osaa hevosist, ku on kivempi jos on vähän hevosii ni niit saa liikutettuu enemmän ym... Luulin aluks et oisit lopettamas tätä harrastusta ku katoin noit kuvii xD Mut onneks et :P

    - KitKatPoni

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Niin on. Cx Juu, se oli tarkoituskin, luoda jännistystä. xP

      Poista
  3. Anonyymi8/08/2014

    Onko sulla jotain varusteita myynnissä? Voikko laittaa johkin kuvaa. Voisin ostaa.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo.. Ja edelleenkin niitä kuvia löytyy tämän blogin Myynti&Vaihto- kohdasta. -_- xP

      Poista
  4. Anonyymi8/08/2014

    Ihana teksti <3 Minäkin jo ajattelin, että et kai sä lopeta :D Onneksi et ;) Mun unelma taas on ajaa raviponikortti ja keppariunelma on päästä kisamaan paljon ja hyppäämään vielä korkeampia esteitä, kuin nykyään <3

    VastaaPoista
  5. Anonyymi8/08/2014

    Ihana teksti <3 Minäkin jo ajattelin, että et kai sä lopeta :D Onneksi et ;) Mun unelma taas on ajaa raviponikortti ja keppariunelma on päästä kisamaan paljon ja hyppäämään vielä korkeampia esteitä, kuin nykyään <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos <3 Raviponikortti ois kiva juttu munki mielestä. ;)

      Poista
  6. Anonyymi8/08/2014

    Huiii luulin et loppaat xD Sain melkein sydärin >.< Itsellä 14 kepsua ja ei millään ehi liikuttaa kaikkia..:D
    Oma unelmani on päästä keppareiden SM-kisoissa näyttelyihin ja ehkä jopa pärjätä..:)
    Sit laitan varmaan keppihevostallini historian novellina Hevoshullun kässärikisaan ja toivon et siitä tehtäis tarina<3
    Kepparini ovat mulle rakkaita, en aina jaksais niitä mut en vois kuvitella myyväni yhtäkään ♥

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hahaha Cx xP Hurjaa :D
      Miksi mulla on näin monta keppihevosta? Juuri tuon takia; kaikki muka ovat liian rakkaita, eikä niistä pysty luopumaan. On vaan otettava niskasta itseään kiinni, jos haluaa niitä myydä. :D

      Poista
  7. Anonyymi8/08/2014

    Haha, noita kuvia katsellessa ja lukiessa tekstiä: "On tullut aika sanoa hyvästit tälle" mitetin että ETKAISÄÄ LOPETA? xD Sit huokaisin helpotuksesta tajutessani ettet oo lopettamassa :D

    VastaaPoista